joi, 15 martie 2012

TOP 10 MARCI DE TIGARI CELE MAI CONSUMATE DE FUMATORI



Oameni buni , uite ca am ajuns si la un subiect controversat , adica tigarile . Un studiu recent din Romania , a demonstrat ca 70 % dintre romani fumeaza . Unii din cauza stresului , unii din placere , altii deoarece nu mai pot scapa de acest viciu , iar mai mult de 30 % dintre ei , rata reprezentand-o adolescentii romani , fumeaza pentru a se da mari sau pentru a fi la fel ca adultii , o mare greseala dupa opinia mea .
Pentru persoanele care au depasit de mult varsta de 18 ani , am pregatit un top 10 al marcilor de tigari , de la cea mai buna marca de tigara pana la cea mai putin buna sa zic asa , in ceea ce ii priveste pe fumatorii din Romania :

LOCUL 1 : Locul 1 il ocupa , nu la mare distanta fata de locul 2 , KENT .

LOCUL 2 : MARLBORO .

LOCUL 3 : LUCKY STRIKE .

LOCUL 4 : DUNHILL .

LOCUL 5 : PARLIAMENT .

LOCUL 6 : L & M .

LOCUL 7 : PALL MALL .

LOCUL 8 : WINSTON .

LOCUL 9 : WINCHESTER .

LOCUL 10 : MONTE CARLO .

Acestea fiind spuse , mentionez ca mai este un loc , acela fiind 11 , ocupat in prealabil de tigarile moldovenesti , tigari contrafacute , la tot mai mare cautare in zilele noastre , de fumatorii care nu-si permit ceva mai bun , datorita preturilor ridicate a tigaretelor de marca . Unele din aceste marci de tigari moldovenesti ar fi : Marble , Plugaru , National , etc .

Eu , personal , prefer marca de tigari L & M rosu lung , voi ce tigari consumati , fumatori din Romania ?

                                                                                     AUTOR : AICHAMIRELA

14 comentarii:

  1. Eu fumez Kent Click si cand am mai multi bani Sobranie .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am renuntat de cateva luni...
    Stiu ca si voi puteti, dar nu vreti...
    Verry funny ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. vai sugimiai pula nu ai bani de un pac de sobran

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu fumez de 2 ani fumez de toate DUNHILL ALBASTRU E CEL MAI TARE

    RăspundețiȘtergere
  5. 20 de cuie pe zi ori 5 minute pe cui fac 100 minute pe zi, adica 600 de minute pe saptamana ca duminica faci pauza ca esti copt sau coapta. Asta e cam 10 ore pe saptamana deci 40 de ore pe luna, cam cat e norma de lucru a unui om intr-o saptamana. Asta inseamna aproape 4 zile (fara nopti) pierdute pe luna in care nu te alegi decat cu un muc de tigare, dinti galbeni, si bani lipsa. Cam 100 de Euro pe luna lejer... De aia esti prost sau proasta, nu ai haine noi, iti pute gura. Si in loc sa o arzi high class esti un jeg. Hai pa. Da-o pe iarba ce e mai fancy

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cumez de 6 ani am fumat marlboto filter plus si acum Marlboro Red, csnd nu gasesc marlboro rosu imi iau lucky stricke red

    RăspundețiȘtergere